2015. december 15., kedd

Jégen Edzett Férfi 2.

Első évad: A Jégen edzett férfi

2.fejezet: Spanok

- Jólvan srácok, vége! - fújta le Vaino az edzést. - Nem volt rossz, de hétvégén ennél többet akarok látni!
A csapattársakkal értetlenül néztünk egymásra, majd az edzőre. Jóval hamarabb véget ért a mai tréning, mint amire számítottunk. Főleg, hogy szombaton edzőmeccsünk lesz.
- Ennyi?
- Át kell adnunk a pályát - zárta rövidre a magyarázatot, majd ismét a szigorú edző szólt belőle. - De nem lesz minden nap gyereknap, kislányok! Ha holnap nem nyerünk, a jövő hét igazi kínzás lesz számotokra. Ne akarjátok átélni....
És amilyen pofátlan, még kacsintott is egyet. A srácokkal fintorogva viszonoztunk a "kedves" figyelmeztetését. Persze amilyen pechem volt, megint engem szúrt ki:
- Räikkönen!
Mielőtt azonban mondhatott volna, valamit, váratlanul egy női hangot hallottunk az öltözők felőli bejárattól.
- Ó, bocsánat! Azt hittem már végeztek.
Elmosolyodtam, amikor megláttam, ki áll ott. Még egy kellemes meglepetés itt az edzés végén.
- Végeztünk is, kislány! - fordult felé Vaino, majd elsütött egy ócska poént. - Te végeztél a srácokkal, amint látod.
A csaj szégyenlősen elmosolyodott, ahogy végignézett rajtunk. Persze mindannyian őt stíröltük. Megint az edzőruhájában volt, és megint elég dögösen nézett ki. Jó hogy nem tudtuk levenni a szemünket róla.
- Oké, elég a nyálcsorgatásból, tesztoszterinbetyárok! - hűtött le minket az edző. - Räikkönen!
- Hallom...
- Ma megúsztad a pályatakarítást! - közölte túlzottan kedvesen - A kishölgy nem ér rá, úgy látom.
A szöszi motyogott valami bocsánatfélét, de azért egyértelmű volt, hogy már szeretne a pályán lenni.
- Hű. Király.... - "lelkesedtem". Bár azért örültem, hogy hamarabb ellóghatok innen. Viszont szívesen maradtam volna megint egy kicsit a csajszival.
- Na gyerünk, fiúk, nyomás öltözni! - hessegetett el mindenkit a nagyfőnök, majd a szőkéhez fordult és valamit elkezdett mondani neki. Amikor melléjük értünk, csak annyit láttunk, hogy a lány zavarában vihogni kezdett. De így sem tudta elkerülni a pillantásomat. Ha lehet, még jobban elpirult, pedig csak épphogy szemeztünk egymással. Biztos megvan még neki az a pár zavarbahozós poén, amit első találkozásunkkor sütöttem el neki. Aranyos...

- Ez mi volt, ember? - nevetett hitetlenkedve Luka már az öltözőben. - Az edző komolyan kikezdett a csajjal?
- Szegény lány úgy elvörösödött, tuti valami perverz ajánlatot tett neki az öreg - vigyorgott kajánul Reijo. - Végülis, neki is farka van...
Erre mindannyian röhögni kezdtünk. Aztán már inkább a csaj volt a téma.
- Láttátok azt a segget?
- Húúú, elkapnám, az biztos.
- Elölről-hátulról!
- Mi a neve amúgy?
- Jaana - villant be hirtelen. A srácokon látszott, hogy komótosan memorizálják a nevét.
- Nem rossz csaj, de miatta borult fel a szokásos edzésprogram - szólt közbe Mikael, az örökös jófiú.
- Jaj, maradj már, haver! - nézett rá lesajnálóan Toni. - Ne mondd, hogy te nem vinnéd el egy körre ezt a nőt!
- Fura ezt annak a szájából hallani, akinek már évtizedek óta barátnője van - mosolygott Mik.
- Attól még neki is farka van - válaszoltam Toni helyett, de mivel bólogatott, gondoltam egyetértett velem.
- Itt a másik - nézett rám nevetve a lelkiismeretes haverom. - Kiira hogy van?
Nem kicsit kiröhögtük, de már megszokta, így csak megrántotta a vállát. De csak emlegetnie kellett a csajomat, az persze varázsütésre megjelent.
- CSAJ AZ ÖLTÖZŐBEN! - ordította el magát Reijo, mihelyst meglátta Kiira szőke fejét az ajtóban.
- Bocs, fiúk! - kuncogott. - Kims, igyekezz már! Beszélni akarok veled.
- Jó, majd megyek... - mondtam oda se figyelve. Utáltam, amikor így ránk tört.
- Ne majd, most! - sürgetett türelmetlenül, - Fontos, úgyhogy siess!
- Húha, itt valaki faszra vágyik - rötyögött Luka, a következő pillanatban azonban lefagyott a vigyor az arcáról, amikor a csajom belépett az ajtón és lekevert neki egy kurva nagy maflást. - Baszd meg, ezt most miért kellett?
- Válogasd meg a szavaidat, ha rólam beszélsz, Mäkäräinen! - fűzte hozzá, majd még egyszer felém nézett. - Räikkönen, te meg kapkodd magad! Nem érek rád!
Aztán nagy robajjal kivonult és becsapta az ajtót maga után.
- A fúriád megint elemében van, Kimster! - lökött meg viccelődve Elias.
- Én nem csodálkozom - mosolygott Mik. - Tuti hallott mindent.
- "Beszélni akarok veled" - utánozta Kiira nyávogós hangját Oskari. A srácok röhögve tízesre értékelték.
- Le lehet állni, köcsögök! - Persze már én sem bírtam ki nevetés nélkül. - Szivi, te meg hűtsd le magad! - fordultam Oskari felé, majd szenvedélyesen megöleltem. Alig tudott ellökni magától.
- Szeretlek haver, de azért na...még mindig hetero vagyok, bébi! - kacsintott.
Miután kicsit alábbhagyott a röhögés, végre témát váltottunk.
- Akkor áll még az este? - kérdezte Mikael.
- Naná! - vágta rá Luka, majd rám nézett. - De csajok kizárva! Nem akarom, hogy megint pofán basszanak, ha kicsit bepiálok és perverzkedek.
- Perverzkedni fogunk? - vonta fel a szemöldökét kajánul Reijo. - Benne vagyok!
- Hogy rázzuk le a csajokat? - nézett rám tanácstalanul Toni, majd Oskari is.
- Simán elintézem - rántottam meg a vállamat. Persze tudtam, hogy nem lesz ez olyan könnyű menet. De megvannak a módszereim, hogy kiengeszteljem Kiirát.
- Szóóóóóval - vette át a szót Luka. - Ha már ilyen rövid volt az edzésünk, folytathatjuk ezt este? Pár jó pohár piával?
- A kedvenc edzésem - pislogott meghatottan Reijo, amivel mind egyetértettünk.
- Na...inkább a második - helyesbítettem ferde mosollyal. Szerencsére mindenki vette a lapot.
- Javíthatatlanok vagytok - rázta a fejét nevetve Mikael.

Amikor kijöttem az öltözőből, sehol sem láttam a csajomat. Talán nem bírt tovább várni és lelépett. Hm, nem is baj, végre lesz egy nyugis hazautam.
Kiderült, hogy korán örültem. A folyosón haladva elmentem az egyik pályára vezető bejárat mellett, ahol Kiira ácsorgott. Észre sem vett, mert a pályát figyelte. Egy másodpercre megfordult a fejemben, hogy észrevétlenül továbbslattyogok, aztán mégis megálltam.
- Hát te? Mit nézel ennyire?
Sikerült kicsit megijesztenem, mert megrázkódott a válla és ijedtében sikkantott is egyet.
- Kimi, basszus! - fordult felém szemrehányóan - Miért settenkedsz itt mögöttem?
- És te miért kukkolsz úgy, ahogy mi szoktunk titeket? - vontam fel a szemöldökömet kíváncsian.
Erre még morcosabb fejet vágott és egy pillanatra megint a pálya felé nézett.
- Csak megláttam a művésznőt gyakorolni. Érdekelt, hogy mennyire jó, ha csak neki külön pályát biztosítanak.
- És mennyire jó? - kérdeztem, de közben már én is nézelődni próbáltam Kiira válla felett.
Jaana teljes erőbedobással siklott a jégen, különböző figurákat bemutatva. Már értettem, a csajom miért figyeli ilyen pofával. Irigykedett, de a világért sem vallotta volna be.
- Azt hiszi, ennyi elég lesz a bajnoki címhez - mondta lenézően. - Aranyom, ez édeskevés ellenem...
- Én nem becsülném le a helyedben...
- Miért, szerinted jobb nálam? - fordult felém hirtelen, kiguvadt szemekkel.
Na, ilyenkor próbálj szépet mondani a csajodnak...
- Nem tudom, majd a döntőn kiderül... - vontam meg a vállamat, de mivel Kiira már nyitotta a száját, hogy felháborodjon a válaszomon, inkább megfogtam az arcát és lesmároltam.
Ahogy sejtettem, egyből belefeledkezett a csókba, és mosolyra húzta a száját, amikor végeztünk.
- De egy valamiben biztos te vagy a jobb, bébi... - kacsintottam rá.
- Jó válasz, édes! - vigyorodott el, aztán a nyakam köré fonta a karjait és puszit nyomott a számra.
Nem gondoltam volna, hogy ilyen könnyű kiengesztelni. A kocsmázás gyerekjáték lesz.
- Menjünk, szivi! Itt már nincs semmi látnivaló...
- Az előbb még nagyon is volt... - nevettem, miközben már elindultunk kifelé az arénából.
- Muszáj volt megnéznem, mit tud, ha már foglalja a helyemet - felelte felszegett állal. - De nem hagyom, hogy keresztbe tegyen, Nem ezen fog múlni a tökéletes felkészülésem.
- Mit csinálsz, kinyírod? - poénkodtam. Mikor megláttam a csajom komoly arcát és gonoszkás vigyorát, már azt hittem, tényleg ezt forgatja a fejében. - Na ne...
- Áh, valakit mégiscsak le kell győznöm a döntőn - legyintett lazán. - Olyan jó lesz látni a vesztes fejét! Aztán majd sírhat, hogy a pénze sem volt elég ellenem!
- De még mindig övé a pálya...
- Legyen! Hiába beszéltem a vezetőséggel, nem akarták elárulni mit adott meg ez a fruska azért, hogy lerövidítse az edzéseinket. De ez nem fair. Nekem is készülnöm kell. Ha nem itt, akkor máshol.
- Hol? - Nem értettem, mire akar kilyukadni.
- Erről akartam veled beszélni.
Már az utcán voltunk. Megállt és szembe fordult velem. Izgatottnak tűnt.
- Mondd már, mi az? - sürgettem, mert már érdekelt, mit akar.
- Apa intézkedett - kezdte és ahogy beszélt, egyre jobban felvillanyozódott. - Hétvégén Turku-ban edzhetek, egy kisebb koripályán, ahol most nem lesznek meccsek és versenyek, csak néhányan osztozkodunk rajta egy-egy edzés idejére. Úgyhogy ott folytatom a felkészülésemet.
- Fasza! - bólogattam elismerően. Kiira mindig megkapja, amit akar.
- De nem ez a legjobb az egészben! - mondta lelkesen, aztán mélyen a szemembe nézett. - Te is velem jöhetnél! Van ott egy wellnes központ is, és ha épp nem edzek, kicsit lazíthatnánk. Sőőőt..apa foglaltatott nekem egy szobát egy hotelben, és...ha jól tudom, jóóó nagy franciaágy van benne - mosolyodott el kihívóan. - Miénk lehet az egész hétvége! Na, mit szólsz?
Furán néztem rá. Elég váratlanul ért ez a "kis" meglepetés.
- Most edzeni mész, vagy lazulni? - vontam fel a szemöldökömet.
- Kettő az egyben - kacsintott, aztán hízelegni kezdett. - A pályán is edzenem kell, de...veled jobban szeretek.
Hm, nem olyan rég pont azt mondtam a srácoknak, hogy ez a kedvenc edzésem. A csajom is tudja.
- Gondolj csak bele...te meg én, plusz egy hotelszoba...és egy egész hétvége...csak nekünk.
Csábítóan suttogott, már-már dorombolt. Láttam rajta, hogy ő már tökéletesen eltervezte, hogy nappal korizik, este velem szexel, a kettő között meg belefér egy kis szauna, egy romantikus vacsi, ilyesmik. És persze azt várta, hogy én asszisztáljak a megszervezett programjához.
- Nem lenne rossz, de nem fog menni... - ábrándítottam ki, mire kikerekedtek a szemei.
- Mi? De miért? - Őszintén meg volt lepve, hogy nem mentem bele azonnal.
- Holnap edzőmeccs lesz.
- Baszki, el is felejtettem - bosszankodott, aztán mégis felderült az arca. - Akkor jöhetnél este! A vasárnap még mindig ott van!
Végiggondoltam, és rájöttem, hogy nincs más betervezett programom hétvégére. Rami versenyére úgysem tudok elmenni, úgyhogy szabad a vasárnapom.
- Szupi! - ujjongott. Örömében a nyakamba vetette magát és szenvedélyesen megcsókolt - Imádlak, ugye tudod?
- Feltűnt - vigyorodtam el. Néha az őrületbe kerget, de látom, hogy odavan értem. Ilyenkor nem bántam meg azt az estét, amikor összekavarodtunk.

- Srácok, mostanában annyit edzetek, hogy már kezd az ivás rovására menni - panaszkodott Carter. És be kellett látnunk, hogy igaza van. Ma nem ment túl jól a májműködésünk.
- Valakiknek holnap porig kell alázni azt az arrogáns helsinki bandát... - mondta csak úgy mellékesen Oskari.
- Ezért kell ma bemelegítenünk! - emelte fel a korsóját Luka. - Igyunk, testvéreim!
A fiúk nevettek, a poharak koccantak, a kortyok lecsúsztak. Már nem először...
- Selyemfiú megint kimaradt egy körből...
- Tényleg baszki, mit csinál ennyi ideig?
- Fel akar szedni egy csajt és úgy volt, hogy ma este randiznak, csak lemondta, úgyhogy gondolom most akarja kiengesztelni - magyarázta Mikael.
- Vele dumálgat most éppen? - kérdezte Reijo az ablak felé bökve.
Csajozós haverunk egy lánnyal beszélgetett a bár előtt, de mivel nekünk félig háttal állt és kapucnis pulcsi volt rajta, nem ismertük fel. Nem is figyelhettük őket sokáig, mert a lány elég gyorsan elköszönt, Aleksi pedig nagy vigyorral az arcán tért vissza köreinkbe.
- Ezért imádom én ezt a várost! - sóhajtott, miközben a kezét a szívéhez tette. - Akármikor belefuthatsz egy dögös csajba.
- Feleségül is kérted? - kérdezte rosszmájúan Luka. Röhögnöm kellett, mert Aleksi tényleg kábé úgy kezdett áradozni, mintha élete nőjét találta volna meg.
- Ugyan... - nézett rá a haverunkra lenézően. - De holnap randizunk.
- Melyik jól bevált helyedre cipeled el szegényt? - kíváncsiskodott Mikael.
Na ja, a kis Playboy fiúnknak volt pár csajozós törzshelye. Volt, hogy több vasat is tartott a tűzben, ezért mindegyik csajjal máshová szervezte a randikat, nehogy rájöjjenek a csalásra. Profi ebben.
- A meccsetekre - közölte vigyorogva. Látva az elképedésünket, még jobb kedve lett. - Na mi van? Nem is örültök, hogy végre ti is végignézhetitek, hogyan csajozok? Úgyse látjátok a nőimet.
- Most se nagyon lesz időnk rá figyelni - mondta Oskari, emlékeztetve, hogy fontos meccsünk lesz.
- Te jobb is ha nem kacsintgatsz a lelátók felé - figyelmeztette Aleksi. - De biztos, ami biztos, nem az asszonyod közelében fogunk ülni, hátha nem tudsz ellenállni a kísértésnek.
- Köcsög! - röhögött Oskari.
- És a te nődet is nagy ívben elkerülöm Kimster! - fordult felém a nőcsábászunk. - Amúgy se nagyon tudom elviselni, ha szurkol. Akkor is így kiabálja a nevedet, amikor döngeted?
Megint elérte, hogy mindenki nevessen, és persze ehhez megint kínos szituba kellett hoznia valakit. Most pont engem.
- Nyugi, ott se lesz - közöltem, mire a többiek kicsit furcsán néztek rám.
- Na ne, Fúria visítása nélkül tuti veszteni fogunk - húzta el a száját Reijo, mire oldalba könyököltem.
- De tényleg, hogyhogy nem jön? - érdeklődött Toni. - Összevesztetek? Délután is elég idegbajos volt, amikor betört az öltözőbe...
- Nem, csak nem lesz itthon - árultam el - Turkuba megy edzeni hétvégére.
- Ez a csaj állandóan csak gyúr, tök mániákus... - forgatta a szemét Luka, aztán hirtelen vigyorogva rám nézett: - De legalább edzett éjjel-nappal, ugye Kims?
- Jó az edzője - mondtam szerényen, persze magamra gondolva. A többiek is vették a poént.
- Nagyon be vannak most izgulva a csajok - vette át a szót Toni. - Az enyém is csak a bajnokságra van rákattanva. Örülhetek, ha egyszer egy héten beugrik este. Akkor is azért, mert már ki van éhezve.
- Ejj, papucsállatka lettél, haver? - nézett rá gonoszkodva Reijo. - A nőd kis kielégítő bábuja vagy, ahelyett, hogy te mondanád meg, mikor és hol dugtok?
- Velem ilyen elő se fordulhatna - nevetett Aleksi, aztán megint álmodozni kezdett: - Bár, ha ez a szöszi összejön, neki talán megengedném, hogy irányítson.
A többieket egyre jobban elkezdte érdekelni, hogy ki ez a csaj, sőt már az én fantáziámat is izgatta, de ekkor rezgett a mobilom a zsebemben. Azt hittem apám üzen Tamperéből, de nem ő volt.

Csodálatos ez a hotel, szivi! Négy csillagos, van itt minden! Kivéve te... Alig várom, hogy gyere és felavassuk ötcsillagossá! Csók.

Hmm...hát az én csajom is eléggé szexmániás lett az utóbbi időben. Annyira ki van készülve a sok edzéstől, hogy már csak ez tudja oldani a feszkóját. Nem mintha én nem szeretném a szexet, mert hát sose ellenkezek, de azért mostanában ő nyomult rám és nem fordítva, ami enyhén szólva gáz...
Nem válaszoltam az üzenetre. Inkább visszatettem a zsebembe a telefont. Nem volt kedvem hozzá.
- Hé, barmok! - szólalt meg Carter. - Kanbuli van nem? Hagyjuk már a nőket!
- Na végre! - mosolyodtam el, aztán belecsaptam a haverom kezébe, mire az még jobban belelkesült.
- Igyunk, hogy legyen hugyunk! - emelte fel a söröskorsóját.
Nem kellett kétszer mondania.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése